08-9438693 24/04/2024

על פי תקנות מס ערך מוסף (מע"מ) כל מי שאמורים לספק שירות לא באופן חד פעמי נדרשים להירשם במשרד האזורי של מע"מ הקרוב ביותר למקום שבו מתנהלת הפעילות העסקית. על הרישום במשרדי מע"מ להתבצע לפני תחילת הפעילות העסקית ובכל מקרה לא יאוחר מיום תחילתה.
הואיל ועסקים רבים יוצרים הוצאות בתהליך ההקמה עוד לפני התקבלותו של התקבול הראשון מומלץ להקים ולפתוח תיק במע"מ כדי שאפשר יהיה לתבוע תשומות.

פתיחת תיק מחייבת ביצוע פעולות נדרשות אחדות ובהן: מילוי טופס מע"מ 821 על מכלול פרטיו, חתימה עליו והחזרתו לנציג מע"מ. במסגרת הטופס מתחייב גילוי נאות על אודות בעל העסק, מקורות מימון (במידה שקיימים) אומדן של מחזור העסקאות ועוד.

לאחר מילוי הפרטים יקבל מגיש הבקשה תעודת עוסק מורשה עם שוברים זמניים לדיווח או, לחלופין, תעודת עוסק פטור, שאינו חייב בתשלום מע"מ.

ייעוץ מס מקצועי

מי שמתקשים בביצוע התהליך או מי שרוצים לוודא כי הוא ייעשה באופן תקין יכולים ואף מוזמנים לפנות אל משרד כרמי גורדני- יועצת מס בכירה, המתמחה בהנהלת חשבונות לעצמאים ולחברות, בתכנון מס ובליווי פיננסי. במשרד תקבלו מגוון שירותים כגון:

  • ייעוץ וסיוע בתהליך פתיחת תיק במע"מ ובהמשך, לפי צורך, תוכלו ליהנות מליווי פיננסי מקצועי באופן שוטף.
  • שירותי הנהלת חשבונות מגוונים, לרבות דיווח לרשויות המס בכלל ולמע"מ בפרט. בכל מקרה של ספק, אי בהירות, המשרד ייצג אתכם בדיונים מול רשויות המס.
  • מיצוי כל הזכויות והזכאויות להטבות מס ולהחזרי מס. כאשר אתם מפקידים את ניהול חשבונות העסק שלכם ומקיימים באמצעותו את הקשר עם רשויות המס, הן בהגשה שוטפת של דוחות, כמתחייב וכנדרש מעצם היותכם בעל חברה או עסק, והן בפתרון כל בעיה העלולה להתעורר בנושא המס.

כמי שמתחילים לצעוד בדרך הארוכה, הקשה והתובענית, של עסק, יש לכם ודאי נושאים רבים המחייבים טיפול כבר בשלבים הראשוניים של הקמתו. משרד כרמי גורדני ירכז עבורכם את כל הטיפול הכרוך בפתיחת תיק במע"מ ויאפשר לכם להשקיע את כל האנרגיה והמאמץ ביצירת תשתית לבניית העסק.

בהצלחה!

© כל הזכויות שמורות לכרמי גורדני אין להעתיק ולשכפל מידע ללא רשות
נבנה על ידי בינטרנט בינטרנט בניית אתרים