08-9438693 24/04/2024

משרד הנהלת חשבונות

אם גם אתם טובעים בתוך ים המספרים והולכים לאיבוד בין כל הנתונים, חשוב שתדעו שאתם לא לבד. להפך, אתם נמצאים בקבוצת הרוב.

פעמים רבות אנחנו מקבלים מכתבים ודוחות שונים עם כל מיני מספרים שקשים לפיענוח ולא באמת מובנים לנו. אין ספק שנוסח הדוחות מקשה על מי שממילא אינו מבין את הדברים לעומקם. חוסר הידע ותסכול שמגיע איתו לעתים מביאים לכך שרבים מאיתנו  לא ממצים את מלוא הזכויות המגיעות לנו.

ייתכן כי די בבדיקה קצרה ופשוטה כדי להיווכח כי אתם משלמים מס גבוה מזה שאתם אמורים לשלם אותו על פי הנתונים האובייקטיביים שלכם; ייתכן כי חלק בלתי מבוטל של ההוצאות שלכם, העצמאיים, עשוי להיזקף כהוצאה מוכרת לצורך יצירת הכנסה; ייתכן כי מעקב מסודר וקבוע- שאינם מקיימים כיום מסיבות שונות- עשוי לסייע לכם לשכלל את עבודת העסק שלכם, לייעל אותה ובכך לאפשר לעצמכם לחולל הכנסה גבוהה יותר.

כל אחד מאתנו, שכיר או עצמאי, נדרש לכלכל את מעשיו ואת צעדיו בתבונה ובשיקול דעת, אבל גם לדעת כיצד לפעול מול הרשויות השונות כדי להתנהל באופן תקין ונאות. במשרד  כרמי גורדני- יועצת מס מוסמכת, תקבלו את גל המידע, הייעוץ והליווי השוטף ועוד סל שירותים הכולל: הנהלת חשבונות לחברות לעצמאיים ולשכירים, תכנון מס, תזרים מזומנים, ליווי פיננסי, הצהרות הון ודוחות לרשויות המס השונות,פתיחת תיק מע"מ, ייצוג בכל התהליכים מול רשויות המס, החזרי מס לעובדים שכירים, קיזוז הפסדים בשוק ההון, מיצוי זכאויות וזיכויים שונים.

מאמרים נוספים >> מאמרים נוספים >>
© כל הזכויות שמורות לכרמי גורדני אין להעתיק ולשכפל מידע ללא רשות
נבנה על ידי בינטרנט בינטרנט בניית אתרים